Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Πλούτος





Άγγελε, μου είπες να προχωρήσω λέγοντας απλά "Αντίο φυλακή", να παρατήσω ότι μου προξενεί σκοτούρες και να απολαύσω τη διαδρομή. Πώς να το κάνω αυτό βλέποντας τα εξωτερικά πράγματα να χειροτερεύουν και να μας ζητάνε να πληρώσουμε περισσότερα από αυτά που έχουμε; Θα ήθελα από εσένα πραγματικά μια καλή είδηση, για το πώς θα πλησιάσουμε το πλούτο και την ευημερία. Το χρειαζόμαστε όλοι αυτό.

«Αιμίλιε, δυσκολεύομαι να σου δώσω μία καλή είδηση….» - «Ωχ, μη μου λες τέτοια Άγγελε τώρα, μη με στέλνεις στα δελτία των οκτώ, εκεί μόνο να με τρομάζουν και να με τσατίζουν καταφέρνουνε» - «Και ο λόγος που δεν μπορώ να σου δώσω μία καλή είδηση είναι ότι δεν είναι μόνο μία.» - «Άγγελε! Γιατί παίζεις με τη δυστυχία μου;» - «Γιατί το να πειράζω τους ανθρώπους με ευχαριστεί, όπως ευχαριστεί και εσένα αφού είναι ένα κοινό μας χαρακτηριστικό, Αιμίλιε.» -«Άστα αυτά και λέγε καλές ειδήσεις, ξεκίνα!» 

«Όλο και περισσότεροι άνθρωποι πια αντιλαμβάνονται ότι κάτι δε πάει καλά, σε αυτό τον κόσμο. Λες και ο μηχανισμός που τον κινούσε έχει πάθει βλάβη, σαν ένα ρολόι που πότε σταματάει, πότε δουλεύει. Οι φερόμενες ως κυβερνήσεις σας είναι πια ξεπερασμένες, αποτελούμενες από πρόσωπα αναξιόπιστα και φαιδρά. Αυτός ο σκοτεινός κόσμος που βρισκόσασταν και που κάποιοι από εσάς τον βρίσκατε αφόρητο ήταν μία φυλακή για ένα υπέροχο Ον του Φωτός: Εσάς. Πρόκειται να αφήσετε πίσω σας αυτή τη φυλακή και να ζείτε σε απόλυτη ευημερία και ελευθερία. Όλος ο πλανήτης μαζί σας. Επίσης θα δείτε ότι δεν είσαστε μόνοι σας στο σύμπαν. Το σύμπαν πάλλεται από νοήμονα ανώτερη ζωή, μέρος της οποίας είστε και εσείς.»

-«Σχετικά με το πλούτο όμως. Θα μπορέσουμε να έχουμε τρόπους να έχουμε περισσότερα ευρώ;» - «Η φαινομενική μορφή χρήματος που ανέφερες δεν έχει καμία σχέση με το πλούτο. Είναι απλά ένας μηχανισμός εξαπάτησης σας προκειμένου να σας κρατάει υποταγμένους να κάνετε ότι δεν σας αρέσει, και ταυτόχρονα απασχολημένους να παίζετε σε ένα στημένο παιχνίδι όπου πάντα θα είστε φτωχοί και θύματα ληστείας. Η ευημερία που μιλάω, είναι εκτός αυτού του παιχνιδιού, και οποιουδήποτε άλλου εναλλακτικού σαν αυτό.»

-«Είναι δίκαιο να πληρώνουμε φόρους;» - «Ήδη, Αιμίλιε ξέρεις την απάντηση: Όχι. Αλλά πρόσεξε πραγματικά εμπνευσμένα λόγια, σε άλλο επίπεδο απάντησης αυτής της ερώτησης:
Τι εικονίζουν τα νομίσματα; - Τον Καίσαρα.
Τότε αποδώστε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ. Όσο δεν θα καταλαβαίνετε ότι είστε Υιοί ενός ζώντος Θεού, τόσο θα ζείτε στη φτώχεια και φτωχοί θα είστε.»

-«Ναι άλλα πόσο εύκολο είναι για το καθένα μας να συνειδητοποιήσει τέτοια θέματα. Άγγελε, μήπως αντί να μου βάζεις γρίφους μου έδινες έξι αριθμούς να κέρδιζα στο τζόκερ. Να μη σε απασχολώ και με πολλές ερωτήσεις κιόλας και σε κουράζω…»

-  «Αυτό που καταλαβαίνεις σαν φτώχεια σου είναι απλά μία ψευδαίσθηση της φυλακής σου. Βγαίνοντας από τη φυλακή αφήνεις στην ανυπαρξία τη φτώχεια, το θάνατο, τη δυστυχία και οτιδήποτε άλλο σε στεναχωρούσε.»

- «Μου ζητάς κάτι πάρα πολύ δύσκολο. Μήπως θα μπορούσες να με διευκόλυνες με τους έξι αριθμούς που λέγαμε….»

- «Ένα μέρος από τη ψευδαίσθηση που βρίσκεσαι, είναι αυτό που σου λέει ότι είναι δύσκολο. Από τη δική μου οπτική γωνία για εμένα θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο να μπω σε αυτό τον κόσμο της ψευδαίσθησης που είσαι, όπου φαινομενικά θα έπρεπε να ‘δούλευα’ αντί να υλοποιούσα οτιδήποτε σκέφτομαι, πράγμα που είναι το απολύτως φυσικό για εμένα, αλλά και για σένα. Η λέξη φτώχεια σαν έννοια δεν υφίσταται καν για εμένα.»

- «Αναρωτιέμαι αν είναι ευγενικό ή όχι το ότι αφήνει κάποιος μία ασήμαντη ερωτησούλα, σε σχέση με έξι αριθμούς επίτηδες αναπάντητη.»

- «Δεν έχω πρόβλημα το ότι αφήνεις Αιμίλιε αυτή την ερώτηση αναπάντητη. Εσύ είσαι αυτός που διαμορφώνει την ψευδαίσθηση του (για μένα) ή το κόσμο του (για σένα).»

- «Καλά βρε Άγγελε. Αφού ζεις σε έναν ανώτερο κόσμο από το δικό μου, δεν έχεις κάποιες επιπλέον δυνατότητες για εδώ πέρα; Να κάνεις μαγικά ας πούμε;»

- «Φίλε μου Αιμίλιε, αυτό που προσπαθώ απεγνωσμένα να σου εξηγήσω είναι ότι ΕΣΥ διαμορφώνεις τον κόσμο γύρω σου, ή αυτό που σου φαίνεται πραγματικότητα (και εγώ λέω ψευδαίσθηση). Άρα εσύ προβάλεις αυτή τη στιγμή τη φτώχεια στη ταινία σου που φαινομενικά ζεις. Θα μπορούσες πολύ εύκολα εάν ήθελες να προβάλλεις μία ταινία όπου θα ήσουν πάμπλουτος. Εσύ γνωρίζεις τα έξι νούμερα, όχι εγώ. Εσύ μπορείς να κάνεις τα μαγικά σου σε έναν κόσμο που δημιουργείς.»

- «Άγγελε, πως θα μπορούσα να μάθω να προβάλω αυτό που θέλω στη πραγματικότητά μου;»

- «Επιτέλους! Να μια σωστή ερώτηση» είπε χαμογελώντας ο Άγγελος.

Η εικόνα προέρχεται από  http://sunsweptfarm.net/

2 σχόλια:

  1. Αχ Εμμανουηλ περιμενα πως και τι να συνεχισεις τον διαλογο(μεταξυ τους)...και συ τι εκανες?Εβαλες την τουφα του μπετοβεν...(ωραια ηταν)!και τωρα γρηγορα απαντησε - «Άγγελε, πως θα μπορούσα να μάθω να προβάλω αυτό που θέλω στη πραγματικότητά μου;»σωστη ερωτηση!θελω μια πρακτικη απαντιση....και κυριολεκτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο. Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να απαντήσω γρήγορα στην ερώτησή σου, κάθε ιστορία βγαίνει με το δικό της ρυθμό. Μπορείς όμως αν θες να ψάξεις κάπου "προς το φως".

      Διαγραφή