Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ανέλιξη







«Άγγελε, σήμερα είμαι πολύ απαισιόδοξος, ίσως να φταίνε τα πράγματα που πάνε από το κακό στο χειρότερο, ίσως να είναι μία άσχημη διάθεση που απέκτησα χωρίς να ξέρω πως, σημασία έχει ότι μου φταίνε όλα, θα ήθελα να αλλάξω τα πάντα γύρω μου, μου φαίνεται η καθημερινότητά μου τόσο πεζή, τόσο σιχαμένη, βαρέθηκα τα συνηθισμένα, περιμένω πια πραγματικά μόνο κάτι πολύ μεγάλο να συμβεί, αλλά είμαι τόσο μα τόσο μπερδεμένος και χαμένος…»

«Αιμίλιε, σίγουρα θα σε βοηθούσε αν δοκίμαζες ναρκωτικά, αν αυτοκτονούσες, η αν ψήφιζες κυβέρνηση.» -«Άγγελε, σοβαρέψου! Σου ζητάω βοήθεια και με κοροϊδεύεις, δίνοντας μου τέτοιες λύσεις; Και γιατί έχεις τέτοια γνώμη για τη κυβέρνησή μας, τη στιγμή που μας έχει ήδη σώσει από τη καταστροφή…  μη αφήνοντας πέτρα πάνω στη πέτρα!» -«Αιμίλιε, απλά ένα τεστ κάνω στη διανοητική και ψυχολογική σου ετοιμότητα.» -«Και το αποτέλεσμα της … εξέτασης;» -«Είσαι μια χαρά!»

-«Εγώ αρχίζω να αμφιβάλλω αν εσύ, Άγγελε είσαι καλά…» «Αυτό είναι γνωστό! Αιμίλιε, στο δικό σας κόσμο όποιος ξεφεύγει από ότι κάνει η πλειοψηφία, θεωρείται το λιγότερο ότι δεν πάει καλά!» -«Άγγελε! Θέλω κάτι χρήσιμο και άμεσο από σένα! Δως μου ένα παυσίπονο για τη ψυχολογική μου κατάσταση!» -«Μα γιατί; Η κατάστασή σου είναι υπέροχη και εξαιρετική! Από τη δική μου οπτική γωνία, το ότι αισθάνεσαι τη πεζή ανεπάρκεια αυτού του κόσμου, είναι το ότι θέλεις να γνωρίσεις το δικό μου κόσμο.» -«Ωχ, μη μου πεις ότι διαβαίνω; Πρόκειται να γίνω μακαρίτης;» -«Όχι βέβαια Αιμίλιε. Εσύ, όλοι οι άνθρωποι, όλα τα όντα της Γης και ο ίδιος ο πλανήτης ζείτε σε μία μετάβαση που θα σας πάει σε μία άλλη διάσταση, αλλά χωρίς να πεθάνετε.»

-«Γιατί άραγε η εξήγησή σου με μπέρδεψε ακόμα περισσότερο;» -«Αιμίλιε, η κατάσταση που βιώνεις είναι απλά πολύ φυσιολογική, στα πλαίσια μιας ασυνήθιστης διαδικασίας. Όλοι όσοι θέλουν από εσάς, αυτή την εποχή ανεβαίνουν σε μία παράξενη σκάλα που θα τους επιτρέψει να αντιλαμβάνονται το δικό μου κόσμο, την πέμπτη διάσταση, αλλά ζώντας παράλληλα και στο πάτο του πηγαδιού, ένα πολύ πυκνό και σκοτεινό κόσμο που λέγεται τρίτη διάσταση. Αυτή η μοναδική άνοδος λέγεται ανέλιξη ή ανάληψη, στα Αγγλικά Ascension

-«Ποια ανέλιξη βρε Άγγελε, εγώ καταλαβαίνω ότι βρισκόμαστε στη κατηφόρα τη μεγάλη…» -«Αυτό που σας συμβαίνει είναι ότι αυτοί οι λίγοι που σας είχαν φυλακισμένους σε αυτή τη ψευδαίσθηση που λέγεται τρισδιάστατος κόσμος προσπαθούν με κάθε μέσο να μην σας αφήσουν και να σας κρατήσουν εδώ, αλλά φυσικά δεν το μπορούν.» -«Και ποια είναι η μέθοδος τους. Μήπως καταστρέφοντάς μας;» -«Δεν τους επιτρέπεται να έχουν αυτή τη εξουσία. Προσπαθούν απλά εσείς να αποφασίσετε να μην ανελίσσεστε!» -«Δηλαδή πως το κάνουν αυτό;» -«Φίλε μου Αιμίλιε, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Εσείς ανελίσσεστε (ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνετε ότι αυτό συμβαίνει) απλά όταν είστε ευτυχισμένοι, όταν βιώνετε μία ανεπιφύλακτη αγάπη (όταν αγαπάτε και ανέχεστε όλους και όλα χωρίς να θέτετε όρους και προϋποθέσεις για αυτό), και μαζί με αυτό αμέσως έχετε χαρά, ελπίδα και δημιουργικότητα. Τότε ανελίσσεστε.»

«Δεν ανελίσσεστε όταν φοβάστε και όταν βιώνετε μία κατάσταση που είναι παράγωγο του φόβου. Δηλαδή θυμό, λύπη, απόγνωση. Όλα τα αρνητικά γύρω σας (π.χ. μια βαρετή και εξαντλητική δουλειά, μια φαιδρή και αναξιόπιστη κυβέρνηση, μία παράλογη κοινωνική ασφάλιση, ένα διεφθαρμένο οικονομικό σύστημα, μία ξεπερασμένη ενεργειακή εξάρτηση, προπαγανδιστικά κεντρικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ) σκοπό ύπαρξης έχουν να σας κρατούν σε φόβο. Είναι απλά Μηχανισμοί Παραγωγής Φόβου και τίποτα άλλο. Όταν βρίσκετε το κουράγιο,  τη δύναμη και το τρόπο, σε αυτό το κόσμο των προκλήσεων εσείς να είστε ευτυχισμένοι, τότε ανελίσσεστε και οι μηχανισμοί παραγωγής φόβου καταρρέουν, γιατί γίνεται κάτι παραπάνω από προφανές σε εσάς ένα πράγμα που σας έχει κρατηθεί σαν επτασφράγιστο μυστικό.»

-«Ποιο είναι αυτό το μυστικό;» - «Ότι, για έναν απελευθερωμένο άνθρωπο που ανελίχθηκε, δηλαδή θυμήθηκε ποιος πραγματικά είναι, … το ίδιο το σύμπαν δημιουργήθηκε για να τον υπηρετεί.»         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου