Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ





Ήταν ένα φθινοπωρινό πρωινό, που ο ήλιος έβγαινε από τον ορίζοντα. Φαινόταν μία ακόμα συνηθισμένη μέρα. Πράγματα τετριμμένα και μουντά διαμόρφωναν τη λίστα των τρεχουσών ενεργειών.

- «Ωχ, όλες αυτές οι βαρετές δουλειές, γιατί να πρέπει να τις κάνω», σκέφτηκε ο Αιμίλιος.

- «Η βαρεμάρα δεν υπάρχει στη Φύση, ακόμα και αν όλα τα πράγματα ακολουθούν κάθε μέρα την ίδια, επαναλαμβανόμενη, πορεία τους.», άκουσε τη γνώριμη φωνή του Άγγελου μέσα του.

- Τα λες αυτά, επειδή δεν έχεις σώμα με υποχρεώσεις, που θα πρέπει να φάει, να πληρώνει λογαριασμούς, να συναντάει βαρετούς ανθρώπους, να κάνει συνηθισμένα πράγματα, γιατί έτσι πρέπει να ζήσει. Εσύ είσαι ένα πνεύμα κάπου μέσα που δεν έχεις τέτοιες ανάγκες για αυτό και είσαι χαλαρός. Για να έμενες και εσύ στο νοίκι, να δούμε τι δουλειά θα έκανες για να τα έβγαζες πέρα.

- Φίλε μου Αιμίλιε, ίσως δεν έχεις καταλάβει κάτι, Εγώ είμαι Εσύ εδώ στον τρισδιάστατο κόσμο και Εσύ είσαι Εγώ εδώ μέσα στους εσωτερικούς. Δεν είμαι κάτι ξέμακρο μακριά σου, αλλά είμαι η αιτία της αναπνοής σου κάθε στιγμής. Και θα σου το αποδείξω αμέσως ότι είμαι κάτι πολύ πιο πραγματικό από όλες τις υποχρεώσεις που μου ανέφερες. Για ποιο λόγο τα κάνεις όλα αυτά, δουλειά, υποχρεώσεις, βαρετά πράγματα;

-Μα για να μπορώ να επιζώ.

-Και για ποιον λόγο θέλεις να επιζείς;

- Θέλω να καταφέρνω να επιζώ, για να ξεπερνάω τα προβλήματα και τα εμπόδια που μου παρουσιάζονται, ώστε να μπορώ να είμαι ευτυχισμένος.

- Και δε μου λες Αιμίλιε, όταν με νιώθεις ζωντανό μέσα σου, με μία λέξη, πως νιώθεις;

- Νιώθω μία πληρότητα, μία χαρά, μία ευφορία…

-Α, είπα με μία λέξη, όχι με παραπάνω.

- Ε, καλά, Άγγελε, όταν είμαι μαζί σου, νιώθω ευτυχία.

- Άρα λοιπόν Αιμίλιε, αφού σου προσφέρω κατευθείαν την ευτυχία, αυτό που προσπαθείς με τόσο κόπο να αποκτήσεις, είμαι λοιπόν πιο αποτελεσματικός και πιο πραγματικός από όλα όσα κάνεις.

- Α, πάλι κατάφερες να με μπερδέψεις. Πες μου όμως κάτι συγκεκριμένο: Πως θα καταφέρεις να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου και να γεμίσεις τη κοιλιά σου, αν δεν δουλέψεις;

- Φίλε μου Αιμίλιε, με υποχρεώνεις, να σου πω να μάθεις κάτι από τα νήπια. Πες μου τι θέλουν να κάνουν όλη την ώρα τα παιδιά;

- Μα φυσικά να παίζουν. Αυτό είναι το φυσικό τους.

- Ένα παιδί είσαι και εσύ Αιμίλιε, σου βάλανε σιγά-σιγά σχολεία, υποχρεώσεις, δουλειές, επιδιώξεις, αλλά να ξέρεις ότι δεν έχεις σταματήσει να είσαι ένα παιδί που παίζει, τίποτα παραπάνω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση σου έβαλαν να παίξεις ένα παιχνίδι δύσκολο, στο οποίο όσο και να αγωνίζεσαι, να μην μπορείς να νικάς.

- Τι παιχνίδι Άγγελε, εδώ μας έχουν σκίσει τόσοι και τόσοι.

- Το παιχνίδι που αναφέρομαι είναι η πρόκληση να ξανά αποκτήσεις την ελευθερία σου από αυτούς που σου την στερήσανε, και σε κάνανε να πιστέψεις ότι σου αξίζει να ζεις έτσι.

- Τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή, αγώνας, τρέξιμο, δουλειά και τρέλα.

- Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Το φυσικό σου είναι να είσαι ευτυχισμένος και να παίζεις ένα υπέροχο παιχνίδι εδώ στον πλανήτη Γη, σκοπός είναι με κάθε σου αναπνοή να γεύεσαι την ευχαρίστηση και την ευτυχία και τη μακαριότητα, σκοπός σου είναι να χρησιμεύεις εσύ στους άλλους όπως κάποιοι άλλοι χρησίμεψαν σε σένα, σκοπός σου είναι να θυμηθείς το ποιος πραγματικά είσαι και να κάνεις σκόνη όλες τις ματαιότητες και τα δεσμά που σας έχουν βάλει, σκοπός σου είναι να βιώσεις την Δύναμη και την αποφασιστικότητά σου και πάλι…

- Για κάτσε μια στιγμή βρε Άγγελε, εγώ γιατί τα βλέπω μαύρα, και ζω μια ζωή δυστυχισμένη;

- Είναι γιατί φίλε μου Αιμίλιε, σου λείπω, όπως λείπει η φωνή της Ψυχής από τον κάθε άνθρωπο, και το να βιώνεις τη δυστυχία είναι ένας δρόμος, για να ψάξεις και να μπορέσεις να αναγνωρίσεις από πού είναι η πηγή της ευτυχίας.

- Σύμφωνοι φίλε μου, αλλά μπορείς να μου πεις πότε θα μπορέσουν επιτέλους να λυθούν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζω σε αυτόν τον τρισδιάστατο κόσμο;

- Έλα μαζί μου, και δες τη ζωή σαν ένα παιχνίδι και όχι μία υποχρέωση. Δες τη ζωή σαν μία σειρά μαγικών εικόνων και καταστάσεων. Μην κάνεις την υποχώρηση πια να ζεις ανούσιες στιγμές. Αποδέξου αγαπημένα τις άσχημες στιγμές σου, και αποχαιρέτησέ τες, γιατί δεν σου αξίζουν πια, και με αυτό τον τρόπο, μαγικά, θα δεις ότι έχουν πια χαθεί…

….μια νέα αρχή σε περιμένει κάθε στιγμή,… τώρα.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου